Hybride event: naar nul meter, bent u er al klaar voor?

Type event: (Talk) Shows Soort event: Hybride Datum: 15/10/2021 Locatie: Studio2 Meppel Branche: Corporate

Hoe ziet de wereld van online netwerken, content en marketing eruit na de komst van Corona? Wat is er veranderd en wat kunnen we verwachten in de toekomst? En heel concreet: hoe gaan we vanaf nu onze online communicatie inrichten en wat verandert er in online marketing en relatiemanagement? Dit soort vragen kwamen aan de orde tijdens het inspiratievolle hybride event van The Post en Time to Speak! 

 

Terugblikken en vooruitkijken 

Van onze opdrachtgevers krijgen we vaak de vraag: ‘hoe kunnen we in deze veranderende tijden onze communicatie organiseren’. Wat ons betreft hoog tijd voor een boeiende uitzending met een terugblik op de afgelopen periode en vooral een blik op wat er nú speelt. Na een aantal weken brainstormen, samenkomen en ál onze creativiteit bundelen kwamen we samen met The Post tot een prachtige hybride uitzending over communicatie “na corona.” 

100% teamwork 

Het programma voor de uitzending werd uitgewerkt door Aukje Oosterveen en Wieteke Diender van The Post én onze eigen projectmanager Marco. Collega Albertine Pomper maakte op haar beurt een fantastisch tekst-draaiboek voor tijdens de uitzending. Als dagvoorzitter wisten we Daniel Godinho Veiga aan ons te verbinden en onder andere Angelique van ‘t Riet, Wouter Taal en Carlijn Postma leverden vanuit hun expertise een bijdrage aan het event. In combinatie met een aantal interessante tafelgasten creëerden we zo een veelzijdig hybride event waar deelnemers écht iets van konden leren!