Eindelijk is het zover: we mogen ook weer live! Het voelt ontzettend goed om elkaar weer echt te kunnen ontmoeten en de verbinding live te leggen. We zijn heel enthousiast om samen te gaan kijken hoe events eruit gaan zien, na alles wat geleerd hebben in de afgelopen jaren én hoe we onze klanten kunnen helpen om hun event doelen optimaal te kunnen bereiken door de mix van live, online en hybride ontmoetingen.

Benieuwd naar hoe je de beste mix tussen live en online kunt vinden voor jouw doelgroep? Neem dan contact met ons op want de agenda stroomt snel vol!

Ik wil brainstormen over mijn event

Nieuw bij Time to Speak: Studio Amsterdam!
Misschien had je het al meegekregen, maar we willen je het nieuws vooral niet onthouden: Time to Speak is een prachtige Studio rijker! In hartje Amsterdam, midden op de Dam, vindt je een karakteristieke studio barstensvol sfeer en uitstraling. De ideale plek om een krachtig online, hybride of live event te organiseren op een inspirerende locatie!

Intiem of groots
Een intieme setting voor een opname of een sfeervolle ruimte voor een groter hybride of live event; Studio Amsterdam is multifunctioneel inzetbaar. De zaal biedt standaard ruimte voor ongeveer 50 man publiek, maar kan door middel van een break-out naar een grote naastgelegen zaal ook gebruikt worden voor grotere events. Kortom; deze studio biedt álle faciliteiten voor de organisatie van een succesvol en spraakmakend event. En u heeft al een volledige talkshowsetting inclusief platform en projectmanager voor slechts €4995,-

Ik wil meer informatie over Studio Amsterdam

Lees het interview met Wouter Taal

Sinds kort heeft events.nl een online inspiratiemagazine. In dit nieuwe inspiratiemagazine hebben ze allerlei verschillende vormen van entertainment op een rijtje gezet (voor live én online) van het gekke jaar 2021. Zo gingen ze onder andere gesprek met Wouter Taal, over het samenvoegen van het beste van live en online.

Door het beste van live-events en online techniek samen te brengen, maar bovenal door innovatief te zijn en out of the box te denken, is Time to Speak in de afgelopen tijd bijna tien keer zo groot geworden. Wouter Taal, Chief Executive Director Time to Speak is er nuchter onder. ‘Wij zijn op ons sterkst als de opdrachtgever nog niet precies voor ogen heeft wat ze willen, met een open vraag komen waarvan we zelf misschien ook nog niet direct weten hoe we dat aan moeten vliegen. Daar kun je ontdekken en leren!’

Lees hier het hele interview

Op de hoogte blijven?
Schrijf u in voor de nieuwsbrief

"(Verplicht)" geeft vereiste velden aan