Events voor bedrijven

In beeld bij en verbinding met klanten, leveranciers en medewerkers met een zakelijk evenement

 

Voor iedere zakelijke organisatie, zowel voor MKB-bedrijven als voor grote corporates, is het belangrijk om in beeld bij én in verbinding te blijven met medewerkers, klanten, leveranciers en andere relaties. Zakelijke evenementen hebben vaak een duidelijke doelstelling omdat ze onderdeel zijn van de bedrijfscommunicatie. Sterker nog: een zakelijk evenement is een perfect strategisch communicatiemiddel om in te zetten.

 

Er zijn diverse redenen te noemen om een zakelijk evenement te organiseren. Allereerst verbetert het de bedrijfscultuur. Wat jouw bedrijf of organisatie bijzonder maakt om te werken wordt vaak niet bepaald door de producten die je verkoopt of de services die je biedt. Het wordt bepaald door de bedrijfscultuur die je creëert. Zakelijke evenementen kunnen een geweldige manier zijn om goede sfeer te cultiveren. Ook worden zakelijke evenementen vaak ingezet als middel om merken te positioneren en relaties aan het merk te binden. Teambuilding activiteiten dragen weer bij aan de samenhang binnen het team. Maar soms moet je jouw personeel ook training aanbieden die specifiek geldt voor jouw bedrijf of organisatie. Bijvoorbeeld bij de lancering van een nieuw product of een nieuwe dienst. Ook kan een zakelijk evenement een perfect moment zijn om jouw dankbaarheid te laten zien voor het succes aan jouw klanten, partners of jouw team. Of je nu een interne kick-off wilt organiseren, een personeelsfeest wilt houden of een nieuw product wilt lanceren, alles draait om beleving, en dat is precies wat je met een impactvol event creëert.

Events voor overheden | Time to Speak

Hoe blijf je in beeld en verbinding?

Maak kennis met onze projectmanager Marco 

Neem contact op

Onestopshop-formule

Als fullservice zakelijk evenementenbureau denken wij graag mee over de opzet en de inhoud van jouw event. Met onze unieke onestopshop-formule en eventplatform kunnen we een event volledig voor je regelen, maar je kunt ook op specifieke onderdelen ondersteuning vragen. Heeft je vaste reclamebureau al een prachtig concept uitgewerkt? Of werk je al jaren met een vertrouwde techniekpartner? Prima! We kijken wat jij nodig hebt om maximale impact te creëren, en regelen dat voor je. In alle gevallen profiteert je van één aanspreekpunt en hoef jij je niet te bekommeren om onderaannemers.