Ontdek onze werkwijze
Onestopshop voor live, online en hybride events

 

Bij de organisatie van een event komt veel kijken. Een goede locatie, een dynamisch programma, acts, sprekers, licht, geluid, schermen, streaming…. en dat is nog maar het halve werk. Kortom, niet iets wat je er zomaar bij doet. Maar als je het goed aanpakt, creëer je wel een evenement met enorme impact. Een uniek, onderscheidend, strak georganiseerd event is een onmisbaar middel om:

 

  • Je boodschap over de bühne te krijgen bij jouw doelgroep
  • Zichtbaar blijven in jouw markt
  • Relevant blijven voor jouw leden en achterban
  • Op een inspirerende manier kennis te delen
  • Jouw medewerkers betrokken houden
  • Een waardevolle inspiratiebron voor je relaties zijn

 

Wil je maximale impact bereiken met jouw evenement? Laat Time to Speak het dan voor je organiseren. Met onze unieke werkwijze en brede kennis over, en meer dan 10 jaar ervaring in de evenementenbranche zijn we bij uitstek dé partner voor het organiseren van impactvolle live, online of hybride events. We hebben een groot netwerk en werken voor veel gerenommeerde opdrachtgevers.

Op een creatieve manier in beeld bij en in verbinding blijven met jouw doelgroep?

Laten we kennismaken!
onze-werkwijze-1

Eén aanspreekpunt: totale ontzorging van begin tot eind

 

Met onze ervaren specialisten in huis regelen we elk denkbaar event van A tot Z voor je. Daarbij maken we het je zo makkelijk mogelijk. We houden van korte transparante lijnen en een praktische doelgerichte aanpak. Daarom werk je bij ons tijdens het hele traject samen met één betrokken contactpersoon: Je eigen projectmanager die past bij jouw branche en jouw wensen. Maar daarnaast heb je wel de beschikking over het volledige team van vakspecialisten. Zij staan in de startblokken om voor je aan de slag te gaan! We leveren maatwerk en zetten onze specialisten alleen in wanneer noodzakelijk. Denk bijvoorbeeld aan regisseurs, redactie, filmmakers, technici, fotografen, IT-specialisten en elke andere specialist die je ondersteunt om een succesvol evenement te organiseren. Moeten er introductievideo’s worden gemaakt, uitnodigingen worden verzonden, interviews worden gehouden, gastvrouwen, LED-schermen, streaming of catering worden geregeld? De projectmanager is de interne schakel en zorgt ervoor dat alles geregeld wordt.

 

Bovendien onderhoudt je projectmanager persoonlijk de contacten met jouw marketeer, communicatieadviseur of eventmanager. Dit persoonlijke contact vormt voor ons de basis van onze werkwijze: we worden als het ware je naaste collega en zijn zeer gedreven om samen het beste resultaat te bereiken.

We beginnen altijd bij het einde: welke doelen wil je bereiken?

 

Een samenwerking met Time to Speak begint altijd met een strategische sessie. We denken namelijk niet vanuit het middel (een event) maar vanuit de inhoud: wat wil je bereiken? Wat zijn jouw marketing- of communicatiedoelen? Welke effect wil je teweegbrengen en bij wie?

 

Pas als dat volledig helder is, bepalen we met welk soort event je het beste resultaat bereikt. Is dat met een talkshow, een webinar, een indrukwekkende kick-offmeeting of een spectaculair bedrijfsfeest? En wordt het een live, online of hybride event?

 

Welk type event het beste bij je doelen aansluit, en welke expertise je daar ook voor nodig hebt, wij hebben alles in huis om je hier volledig in te ontzorgen. Samen met jou tillen we de traditionele events naar een hoger niveau en creëren we events met échte beleving!

regio-zwolle-dag-1

Wij organiseren jouw event volledig op maat

 

Met ons team van ervaren professionals en ons geavanceerde en unieke eventplatform hebben wij alle expertise in huis om live, online en hybride events te organiseren. Wij werken met een onestopshop-formule, waarbij je de organisatie van evenementen van A tot Z aan ons kan uitbesteden. Wij ontzorgen je volledig. Wens je liever op bepaalde onderdelen ondersteuning? Ook dat is mogelijk! We leveren onze diensten volledig op maat en altijd met één centraal aanspreekpunt. In alle gevallen denken we met je mee vanuit de inhoud: wat wil jij bereiken?

  • Je bent beursorganisator en regelt de live beurs helemaal zelf, maar vraagt ons om je beursconcept te verrijken met online elementen.
  • Je organiseert een jaarlijks congres en vraagt ons om alle kennis die gedeeld wordt ook beschikbaar te maken voor online bezoekers én als betaalde content achteraf.
  • Je bent van plan om een online vergadering of ALV te organiseren en zoekt een partner die dit technisch mogelijk maakt, zorgt dat online deelnemers veilig kunnen inloggen, meepraten en anoniem en rechtsgeldig kunnen stemmen.
  • Je initieert een concert en zoekt een partner die zorgt dat het licht en geluid absoluut perfect zijn.
  • Je geeft een presentatie aan je achterban, en vraagt ons om vooraf video’s en interviews op te nemen die zorgen dat jouw presentatie dynamisch blijft en de aandacht vasthoudt.
  • Je wilt belangrijk nieuw beleid aankondigen voor al het personeel en zoekt een partner die meedenkt over de beste manier om jouw boodschap goed over te brengen.
Plan een vrijblijvende brainstorm in!