Hét evenementenbureau van de toekomst

Time to Speak

 

Hét geheim van toekomstproof ondernemen? Altijd een paar stappen vooruitdenken. Dus na onze vliegende start wordt het tijd om vooruit te kijken: wat gaat er veranderen en welke visie hebben we voor de komende tijd? Wat maakt Time to Speak hét evenementenbureau van de toekomst?

Sommige ideeën zijn té goed

Er is veel veranderd in korte tijd. Waar live-events tot twee jaar geleden nog aan de orde van de dag waren, zijn thuiswerken, online vergaderen en afstand houden nu volkomen normaal geworden. Maar wat blijft daarvan over als de wereld straks weer ‘open’ mag? Wordt dan alles weer zoals het vroeger was? Of heeft de coronapandemie onze manier van werken en denken voorgoed veranderd?

Wij geloven van niet. Waar we wél van overtuigd zijn: dat de nieuw geopende deuren niet allemaal weer dicht zullen slaan. Sommige ideeën en oplossingen zijn gewoon té goed. Ze hebben iets nieuws in gang gezet, iets beters. En dat geldt zeker voor de evenementenbranche.

Krachtig samenspel

Maar wát is dan die nieuwe, betere weg? Want even eerlijk: online events zijn een mooie vervangende oplossing, maar er gaat niets boven live toch? Real life ontmoetingen, iets meemaken; iets beléven? Dat is zeker waar. Maar wat als we het beste van twee werelden kunnen combineren? Door publiek op locatie en online publiek met elkaar te verbinden tijdens een event, en ze allebei het gevoel te geven dat het voor hén georganiseerd is? Door te profiteren van lagere drempels en hogere opkomsten, maar ook van spectaculaire shows en mooie ontmoetingen? Daar ligt onze ambitie: een krachtig samenspel waarin online en offline elkaar versterken en waarin beleving voorop staat.

Remark Group Online Training | Time to Speak

Het fundament van een event

Voor een optimale wisselwerking tussen online en offline is een helder doel van groot belang. Want welke vorm je ook kiest; een event wordt pas écht een succes als het concept in de basis klopt. Draait het puur om de beleving? Dan biedt een live-event vaak meer mogelijkheden. Denk bijvoorbeeld aan een spannende voetbalwedstrijd in een bruisend stadion. Maar ligt de focus op de inhoud en wil je de diepte in? Dan is een online of hybride event een goede – en soms zelfs een betere – oplossing. Denk bijvoorbeeld aan een lezing of een vergadering; want juist thuis of in jouw eigen omgeving kan je de kennis goed tot je nemen. Je wordt niet afgeleid en kan je volledig focussen op de inhoud. Maar vergis je niet, ook bij online events ligt de focus steeds vaker op beleving. Want hoe sterker de beleving, hoe meer het publiek betrokken raakt en hoe succesvoller het event!

 

 

Creativiteit en techniek samengebracht

Er staat ons de komende jaren nog heel wat te doen. De grootste uitdaging? Bijblijven. Oftewel: meebewegen in een stroomversnelling en continu een paar stappen vooruitdenken. Maar ook blijven verrassen, want alleen dan kunnen we de verwachtingen van ons publiek overtreffen. Hoe we dat bereiken? Met de juiste middelen en de beste kennis en resource. Maar bovenal met een enthousiaste groep mensen. Van professionals uit de tv-wereld en specialisten uit de techniek tot creatievelingen uit de evenementenbranche. Samen creëren we een fantastische synergie waarmee we élk event tot een groot succes maken; of het nu online, offline of hybride is!

Ook een toekomstproof evenement organiseren?