Maximaliseren van Online Impact: Time to Speak’s Sleutelrol in Aviko’s Productpresentatie
Na jaren voorbereiding was het zover. Aviko was klaar om hun visie te delen over de categorie vriesvers met de verschillende bekende retailers van Nederland zoals bijvoorbeeld de Albert Heijn, Jumbo en Coop.
De categorie vriesvers is de afdeling in de supermarkt waar de vriesverse producten van Aviko staan, zoals de bekende pommes frites of de rösti. Net toen ze van start zouden gaan nam Covid-19 de wereld over. Aviko moest uitwijken naar een plan B en kwam bij Time to Speak terecht.
Samen zijn we om tafel gegaan om de fysieke versie om te buigen naar een online categorievisie. Met de expertise en ervaring van ons professionele team hebben we de wensen van Aviko om weten te zetten naar een compleet concept. De verschillende sessies werden uitgezonden via het veilige Time to Speak platform en op een dynamische wijze in beeld gebracht bij de deelnemers. De kijker kon chatten, stemmen, ideeën in de tijd plotten en live, met beeld en geluid, communiceren met de studio.
Tijdens het gehele traject werd Aviko begeleid door een vaste projectmanager. Deze was hun vaste aanspreekpunt en koppelde alle verschillende elementen aan elkaar. Van concept, voorbereiding tot en met de technische uitvoering. Een fullservice (online) evenementbureau was precies waar Aviko naar op zoek was en na 26 succesvolle sessies is dit project voor alle partijen meer dan geslaagd.