Het Deltion College

Type event: Publieks events Soort event: Online Branche: Onderwijs

Time to Speak en Deltion College: unieke events voor onderwijs.

Op het Deltion College worden regelmatig verschillende soorten evenementen georganiseerd. Voor ieder event is er een andere doelgroep die bereikt wordt, dit wisselt tussen docent, student of ouder. In samenwerking met de eventmanager van het Deltion College hebben we inmiddels al een tal van evenementen georganiseerd. Hieronder een aantal voorbeelden:

 

Opening van het schooljaar
Aan het begin van het schooljaar hebben wij in samenwerking met het Deltion College een uitzending georganiseerd van de opening van het schooljaar! We hebben gekozen voor een hybride uitzending vanuit het Deltion theater. In deze opzet hebben we samen met onze creatieve medewerkers samen met de eventmanager van het Deltion College de programmering en de creatieve inhoudt bepaald en uitgevoerd. Met als thema Samen Onderweg hebben het onderwerp als rode draad door het programma laten lopen doormiddel van muziek, inhoud en ambiance hierop te laten aansluiten.

 

De Deltion dag
De Deltiondag trok meer dan 1200 online bezoekers. Er waren 2 liveshows met o.a. Gerrit Hiemstra, een spoken-word artist van Tieka, een woord van het CvB, performances van Jennifer en Caro met gitaarspel van Astrid. Tijdens de uitzending werd ook de Uitklinker uitgereikt en konden bezoekers verschillende workshops volgen. Als afsluiter was er een gave show van Typhoon! En dat alles gepresenteerd door Boudewijn Koops in onze Studio2. Vanuit Time to Speak verzorgden wij de volledige technische ondersteuning en het artwork.

 

Open up
Open Up is een campagne voor studenten en gemaakt met studenten! Het was een dynamische online interactieve live uitzending. In deze online live-uitzending werd stilgestaan bij de thema’s Leefstijl, Vrienden, Leuke dingen doen en ‘Open Up’, oftewel je openstellen voor anderen. Studenten hebben zelf meegedacht met de inhoud en vormgeving van deze online uitzending. De presentatie was in handen van Boudewijn Koops. Er was ook ruimte voor interactie. Er werden dilemma’s voorgelegd en er was ruimte voor vragen van de kijkers. In de campagnereeks worden steeds weer thema’s toegepast die op dat moment topic zijn.

Aftermovie

Foto’s